Görsel Zekâ ile Hasar Muallağı Tespiti

Teknolojimiz Hasar Muallağı Tespitini En Kısa Sürede ve En Doğru Şekilde Gerçekleştirir. Sigorta Şirketleri ve Sigorta Eksperlerinin Hasar Dosyası Yönetimini Hızlandırır.

Biz Kimiz


2020 yılında kurulan Assistcam, teknoloji tabanlı yeni nesil bir destek şirketi. Assistcam, tüm müşterilerini ve onların da müşterilerini her zaman, her yerde destekliyor.

Sigorta pazarındaki potansiyel büyük oyuncuların; ürün ve hizmet taleplerinin yanı sıra ölçülebilir değerler ile bütünsel süreç yaklaşımı istediklerinin bilincindeyiz. Bu nedenle, deneyimli kadromuzla, sektörde lider olan teknoloji ve iş süreç hizmetlerini temel alıp, müşteri ile daha etkin bir iletişim kurma konusunda yazılım çözümleri sağlamaya odaklanarak ASSİSTCAM’i kurmaya karar verdik. ASSİSTCAM, otomotiv sektöründe 40 yılı, Sigorta sektöründe ise 10 yılı aşkın tecrübeye sahip bir grup tarafından 2020 yılında kurulmuştur. Sürekli yenilenen, gelişmekte olan ve bütünsel çözümler isteyen Sigorta şirketlerinin ihtiyaçları için teknolojiyi efektif bir şekilde kullanarak kalıcı çözümler getirmeyi amaçlamaktayız. Biz Sigorta şirketlerinin satış sonrası ihtiyaçlarına mevcut olanaklarının yanı sıra, tamamlayıcı olanaklar da sunmaktayız.

Fark Yaratan Özelliklerimiz


Rekabette belirleyici olan “zaman ve para tasarrufu” ile “hız ve çeviklik” avantajlarını maksimize etme yetkinliğine sahibiz.

Hasarı Anlamak

Her hasar onarımı , öncesindeki ihbar ile başlar. Teknolojimiz yüzbinlerce hasar ihbarı tecrübemizle, hasarı en doğru şekilde anlar, en hızlı şekilde ve gerçeğe en uygun muallak bilgisi kayıt edilir.

Hasarı Hızlı Ödemek

Teknolojimiz sayesinde, gerekli tüm belge ve fotoğraflar ile dakikalar içinde oluşturulan muallak, hasar dosyasının tamamlanması ve ödenmesinin de hızlı olmasına katkı sağlar.

Kontrollü Süreç

Teknolojimiz , potansiyel hataları tespit edip, en doğru hasar tespitini gerçekleştirir.

Her Yerde, Her Marka Araç

Teknolojimiz, Türkiye’de bulunan binek ve hafif ticari araçların hemen hemen tümüne yurt çapında çözüm sağlamaktadır.

Tasarruf İmkanı

Hasar İhbarı süresince oluşturulan 3 farklı rapor ile maliyetler daha detaylı görülebilmektedir.

Hızlı ve Güvenilir

Kullanıcı dostu bir sistem ile hızlı ve otomatik olarak uzaktan hasar tespiti.

Hizmet ve Çözümlerimiz


Teknolojimiz hasar tespitini en kısa sürede ve en doğru şekilde servise gitmeye gerek kalmadan gerçekleştirir.

Video Asistans


Birçok sektör için yüksek teknoloji çözümler sunuyoruz.

Sigorta

Filo Kiralama

Sağlık

Asistans Hizmetleri

Ürün Satış Sonrası

Vale

Garanti Hizmetleri

Finans

Emlak

Sağladığımız Avantajlar


Tüm paydaşlar için sürdürülebilir şekilde gelişim sağlamak.

Sigortalı

  • Doğru hasar tespiti kaynaklı düşen değer kaybı oranı
  • Hızlı yedek araç temin imkânı
  • Düşük onarım tutarı sebebiyle minimum oranda artık gösterecek poliçe yenileme bedeli
  • Kısalan onarım süreleri
  • Artan müşteri memnuniyeti

Sigorta Şirketi

  • Dosya süresi kısalır
  • İkame araç maliyetinden tasarruf sağlanır
  • TRAMER giriş süreci daha verimli hale gelir
  • Maliyet optimizasyonu sağlanır
  • Dijital evrak akışı ile süreç optimizasyonu sağlanır
  • Gerçeğe yakın hasar muallakları sağlanır

Servisler

  • Servis personelinin verimliliği sağlanır
  • Ödeme alma süresi kısalır
  • Maliyet optimizasyonu sayesinde poliçe sayısı ve buna bağlı servis hasar girişi artar
  • Hızlı onarım sayesinde ikame araca ulaşım süresi ve onarım süresi kısalır, böylece müşteri memnuniyeti artar
  • Servis araç giriş sayısı artar
Mevcut Paydaşlarımızda Yarattığımız Fayda

 

 

40%

Dosya Sürelerinde Azalma

20%

Hasar Dosya Bedelinde Tasarruf

40%

Değişen Parça Sayısında Azalma

100%

Paydaş Memnuniyeti Artışı

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI


Assistcam Asistans ve Destek Hizmetleri Ltd. Şti.;

Otomotiv mobilitesine katkı sağlayan alanında lider şirket olma vizyonu ile; sürdürülebilir büyüme hedefi kapsamında, müşteri ilişkilerini stratejik yaklaşımla ele alıp, müşteri beklentilerini karşılayarak, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutacağımızı,
Güncel teknoloji ve yenilikleri takip ederek iş süreçlerimizde ve sunduğumuz hizmette yenilikçi bir yaklaşım ile hizmet kalitesinin ve verimliliğin arttırılmasını,
Sürdürülebilir çözüm süreçlerinde yasal mevzuatlara uyum ve mali sorumlulukların yerine getirilmesini sağlamayı,
Araç sahiplerinin en uygun kararı almasını sağlarken yürütmüş olduğumuz iş süreçlerimizde ve sunduğumuz hizmetlerde yer alan çalışanlarımız ve tüm paydaşlarımızın kalite bilincinin geliştirilmesi için çalışmalarda bulunacağımızı,
Sürekli gelişme felsefesini ve sistemlerini tüm süreçlerde ve bu doğrultuda pazar payını, karlılığımızı ve rekabet gücümüzü arttıracağımızı, YÖNETİM SİSTEMİ‘ ne uygun hale getireceğimizi ve etkinliğini sürekli iyileştirerek, tüm personele özümseteceğimizi
Etkin bir Kalite Yönetim Sistemi için, “Süreç Yaklaşımı” ve “Risk Temelli Düşünce” felsefesinin kullanımını tüm kurum içerisinde teşvik edeceğimizi ve bu felsefeyi, şirket kültürünün önemli bir öğesi olarak sürdüreceğimizi

Tüm paydaşlarımıza taahhüt ederiz.



BİLGİ GÜVENLİĞİ VE KİŞİSEL VERİ KORUMA POLİTİKASI


Assistcam Asistans Ve Destek Hizmetleri Ltd. Şti. olarak ilgili taraflarımıza üst düzeyde gizlilik ve güvenlik sağlamak amacıyla, üzerimize düşen tüm teknik ve idari tedbirleri almaktayız. ISO/IEC 27001 ve ISO/IEC 27701 standartları doğrultusunda, bilgi varlıklarını ve kişisel verileri korumaya yönelik riskleri yönetmeyi, yasal ve sözleşmesel gerekliliklere uymayı, bilgi güvenliği ve gizlilik hedefleri belirleyerek bu hedeflere ulaşmak için gerekli kaynakları sağlamayı, sistemin etkinliğini sürekli iyileştirmeyi ve ilgili tüm tarafların haklarına saygılı bir yaklaşımı taahhüt ederiz.

Yasal zorunluluklar haricinde kişisel verileriniz hiçbir şekilde üçüncü taraflarla paylaşılmaz.

Bu kapsamda, Bilgi Güvenliği ve Kişisel Veri Koruma Yönetim Sistemimizi aşağıdaki ilkeler çerçevesinde oluşturduk ve uygulamaktayız:

  • Kurumsal bilgi varlıklarını ve tüm ilgili taraflara ait kişisel verileri kritik ve değerli kabul eder, yasal düzenlemeler ve uluslararası standartların gerekliliklerine uyum sağlarız.
  • Kurumsal faaliyetlerimizin gerçekleşmesinde kullanılan bilişim hizmetlerinin kesintisiz devam etmesi, kişisel ve özel verilere erişimin sadece yetkili kişilerce erişilebilmesi amacıyla gerekli altyapıyı sağlamayı ve gerekli güvenlik tedbirlerini almaktayız.
  • Tüm bilgi güvenliği ve kişisel veri koruma süreçlerinde yasal mevzuatlara (KVKK, GDPR, vb.) ve sözleşmesel yükümlülüklere uygun hareket edilir.
  • Faaliyetlerimizde ortaya çıkabilecek risk ve fırsatlar sistematik olarak değerlendirilir, önleyici ve sürekli iyileştirici yaklaşımlar uygulanır.
  • Çalışanlarımızın bilgi güvenliği ve kişisel veri koruma konusunda farkındalığını artırmak için düzenli olarak eğitimler ve bilinçlendirme faaliyetleri yürütürüz.
  • Tüm kişisel verileri hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak işler, amacına uygun, sınırlı ve ölçülü şekilde saklar, gerektiği sürece muhafaza ederiz.
  • Kişisel verilerin işlenmesinde veri minimizasyonu, açık rıza, aydınlatma, gizlilik, hesap verebilirlik ve ilgili kişilerin haklarına saygı ilkeleri esas alınır.
  • Bilgi sistemlerinin sürekliliğini sağlamak ve kişisel/özel nitelikli verilere sadece yetkili kişilerin erişimini temin etmek amacıyla gerekli altyapıyı oluşturur, teknik ve idari güvenlik önlemlerini alırız.

Sektörümüzde, Bilgi Güvenliği ve Kişisel Veri Koruma alanında örnek bir kuruluş olmak için kararlılıkla çalışıyoruz.

Tüm çalışanlarımızın bu politika ilkeleri doğrultusunda bilinçli hareket etmeleri, kurulan yönetim sistemlerinin etkinliği açısından son derece önem taşımaktadır.

Genel Müdür

Sedat ANAK



Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi POLİTİKASI


Assistcam Asistans Ve Destek Hizmetleri Ltd. Şti. Misyon, Vizyon, Değerlerimiz ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi doğrultusunda;

Müşteri memnuniyeti ve bağlılığı için aldığımız her kararda, sunduğumuz her hizmette, müşterilerimizi “Güvende, Değerli, Mutlu” hissettirebilmek için müşteri odaklı bir yaklaşım benimsemeyi ve tüm müşteri memnuniyeti çalışmalarımızı bu ilke kapsamında gerçekleştirmeyi,

Kişisel bilgilerin gizliliği esasına uygun davranarak, müşterilerimize ait bilgileri, görev ve yetkilerimiz kapsamında sadece müşterilerimizin kendileri ile paylaşmayı,

Müşteri isteklerini daima kaliteli hizmet sunma anlayışımız ve ulusal/ uluslararası mevzuat ve standartlara uyarak ele almayı,

Müşterilerimizden şikâyet aldığımız durumda her şikâyeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceleyip, inceleme sonucunda müşterilerimize daima çözüm sunmayı, şikâyet çözümü için ilgili şikayetçiden maddi bir bedel talep etmeden şikayetleri zamanında çözmeyi,

Şikâyet değerlendirme sonrasında kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygulamayı, çalışan deneyimine odaklanıp, çalışanlarımızın sürekli kendilerini geliştirebilecekleri ortamları sağlamayı,

Müşterilerimizin isteklerini, şikâyet yönetim süreçlerimizi ve kullanılan sistemlerimizi, gelişime açık alanlarımızın tespit edilmesi ve verimliliğin arttırılması için düzenli olarak gözden geçirerek iyileştirmeyi,

Müşterilerimizin bize ulaşarak şikâyet ve taleplerini iletebilmeleri için tüm iletişim kanallarını (https://www.optimumcozum.com/iletisim.html, e-posta, telefon, faks, ORP yazılımı (Operasyonel Kaynak Planlanma) vb.) aktif olarak kullanmayı,

Müşteri memnuniyeti süreçlerinin ve Müşteri Memnuniyeti Politikasına bağlılığın; Optimum Yönetim Kurulu tarafından sürekli takip edileceğini, tüm ilgili departmanların ortak katılımı ve destekleriyle daha ileri seviyeye taşıyacağımızı,


Tüm paydaşlarımıza taahhüt ederiz.

Bize Ulaşın


ASSİSTCAM ASİSTANS VE DESTEK HİZMETLERİ LTD. ŞTİ.

Merkez: Şerifali Mah. Barbaros Cad. Beyit Sok. No.17-19 İç Kapı No:3 Y.Dudullu-Ümraniye/İSTANBUL

E-Posta: business@assistcam.com.tr

Tel: +90 (216) 706 71 26

Fax: +90 (216) 314 00 79