Hasarı Anlamak
Her hasar onarımı , öncesindeki ihbar ile başlar. Teknolojimiz yüzbinlerce hasar ihbarı tecrübemizle, hasarı en doğru şekilde anlar, en hızlı şekilde ve gerçeğe en uygun muallak bilgisi kayıt edilir.
Teknolojimiz Hasar Muallağı Tespitini En Kısa Sürede ve En Doğru Şekilde Gerçekleştirir. Sigorta Şirketleri ve Sigorta Eksperlerinin Hasar Dosyası Yönetimini Hızlandırır.
2020 yılında kurulan Assistcam, teknoloji tabanlı yeni nesil bir destek şirketi. Assistcam, tüm müşterilerini ve onların da müşterilerini her zaman, her yerde destekliyor.
Sigorta pazarındaki potansiyel büyük oyuncuların; ürün ve hizmet taleplerinin yanı sıra ölçülebilir değerler ile bütünsel süreç yaklaşımı istediklerinin bilincindeyiz. Bu nedenle, deneyimli kadromuzla, sektörde lider olan teknoloji ve iş süreç hizmetlerini temel alıp, müşteri ile daha etkin bir iletişim kurma konusunda yazılım çözümleri sağlamaya odaklanarak ASSİSTCAM’i kurmaya karar verdik. ASSİSTCAM, otomotiv sektöründe 40 yılı, Sigorta sektöründe ise 10 yılı aşkın tecrübeye sahip bir grup tarafından 2020 yılında kurulmuştur. Sürekli yenilenen, gelişmekte olan ve bütünsel çözümler isteyen Sigorta şirketlerinin ihtiyaçları için teknolojiyi efektif bir şekilde kullanarak kalıcı çözümler getirmeyi amaçlamaktayız. Biz Sigorta şirketlerinin satış sonrası ihtiyaçlarına mevcut olanaklarının yanı sıra, tamamlayıcı olanaklar da sunmaktayız.
Rekabette belirleyici olan “zaman ve para tasarrufu” ile “hız ve çeviklik” avantajlarını maksimize etme yetkinliğine sahibiz.
Her hasar onarımı , öncesindeki ihbar ile başlar. Teknolojimiz yüzbinlerce hasar ihbarı tecrübemizle, hasarı en doğru şekilde anlar, en hızlı şekilde ve gerçeğe en uygun muallak bilgisi kayıt edilir.
Teknolojimiz sayesinde, gerekli tüm belge ve fotoğraflar ile dakikalar içinde oluşturulan muallak, hasar dosyasının tamamlanması ve ödenmesinin de hızlı olmasına katkı sağlar.
Teknolojimiz , potansiyel hataları tespit edip, en doğru hasar tespitini gerçekleştirir.
Teknolojimiz, Türkiye’de bulunan binek ve hafif ticari araçların hemen hemen tümüne yurt çapında çözüm sağlamaktadır.
Hasar İhbarı süresince oluşturulan 3 farklı rapor ile maliyetler daha detaylı görülebilmektedir.
Kullanıcı dostu bir sistem ile hızlı ve otomatik olarak uzaktan hasar tespiti.
Teknolojimiz hasar tespitini en kısa sürede ve en doğru şekilde servise gitmeye gerek kalmadan gerçekleştirir.
Birçok sektör için yüksek teknoloji çözümler sunuyoruz.
Tüm paydaşlar için sürdürülebilir şekilde gelişim sağlamak.
Assistcam Asistans ve Destek Hizmetleri Ltd. Şti.;
Otomotiv mobilitesine katkı sağlayan alanında lider şirket olma vizyonu ile; sürdürülebilir
büyüme hedefi kapsamında, müşteri ilişkilerini stratejik yaklaşımla ele alıp, müşteri
beklentilerini karşılayarak, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutacağımızı,
Güncel teknoloji ve yenilikleri takip ederek iş süreçlerimizde ve sunduğumuz hizmette
yenilikçi
bir yaklaşım ile hizmet kalitesinin ve verimliliğin arttırılmasını,
Sürdürülebilir çözüm süreçlerinde yasal mevzuatlara uyum ve mali sorumlulukların yerine
getirilmesini sağlamayı,
Araç sahiplerinin en uygun kararı almasını sağlarken yürütmüş olduğumuz iş süreçlerimizde ve
sunduğumuz hizmetlerde yer alan çalışanlarımız ve tüm paydaşlarımızın kalite bilincinin
geliştirilmesi için çalışmalarda bulunacağımızı,
Sürekli gelişme felsefesini ve sistemlerini tüm süreçlerde ve bu doğrultuda pazar payını,
karlılığımızı ve rekabet gücümüzü arttıracağımızı, YÖNETİM SİSTEMİ‘ ne uygun hale
getireceğimizi
ve etkinliğini sürekli iyileştirerek, tüm personele özümseteceğimizi
Etkin bir Kalite Yönetim Sistemi için, “Süreç Yaklaşımı” ve “Risk Temelli Düşünce”
felsefesinin
kullanımını tüm kurum içerisinde teşvik edeceğimizi ve bu felsefeyi, şirket kültürünün
önemli
bir öğesi olarak sürdüreceğimizi
Tüm paydaşlarımıza taahhüt ederiz.
Assistcam Asistans Ve Destek Hizmetleri Ltd. Şti. olarak ilgili taraflarımıza üst düzeyde gizlilik ve güvenlik sağlamak amacıyla, üzerimize düşen tüm teknik ve idari tedbirleri almaktayız. ISO/IEC 27001 ve ISO/IEC 27701 standartları doğrultusunda, bilgi varlıklarını ve kişisel verileri korumaya yönelik riskleri yönetmeyi, yasal ve sözleşmesel gerekliliklere uymayı, bilgi güvenliği ve gizlilik hedefleri belirleyerek bu hedeflere ulaşmak için gerekli kaynakları sağlamayı, sistemin etkinliğini sürekli iyileştirmeyi ve ilgili tüm tarafların haklarına saygılı bir yaklaşımı taahhüt ederiz.
Yasal zorunluluklar haricinde kişisel verileriniz hiçbir şekilde üçüncü taraflarla
paylaşılmaz.
Bu kapsamda, Bilgi Güvenliği ve Kişisel Veri Koruma Yönetim Sistemimizi aşağıdaki ilkeler çerçevesinde oluşturduk ve uygulamaktayız:
Sektörümüzde, Bilgi Güvenliği ve Kişisel Veri Koruma alanında örnek bir kuruluş olmak için kararlılıkla çalışıyoruz.
Tüm çalışanlarımızın bu politika ilkeleri doğrultusunda bilinçli hareket etmeleri, kurulan yönetim sistemlerinin etkinliği açısından son derece önem taşımaktadır.
Genel Müdür
Sedat ANAK
Assistcam Asistans Ve Destek Hizmetleri Ltd. Şti. Misyon, Vizyon, Değerlerimiz ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi doğrultusunda;
Müşteri memnuniyeti ve bağlılığı için aldığımız her kararda, sunduğumuz her hizmette, müşterilerimizi “Güvende, Değerli, Mutlu” hissettirebilmek için müşteri odaklı bir yaklaşım benimsemeyi ve tüm müşteri memnuniyeti çalışmalarımızı bu ilke kapsamında gerçekleştirmeyi,
Kişisel bilgilerin gizliliği esasına uygun davranarak, müşterilerimize ait bilgileri, görev ve yetkilerimiz kapsamında sadece müşterilerimizin kendileri ile paylaşmayı,
Müşteri isteklerini daima kaliteli hizmet sunma anlayışımız ve ulusal/ uluslararası mevzuat ve standartlara uyarak ele almayı,
Müşterilerimizden şikâyet aldığımız durumda her şikâyeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceleyip, inceleme sonucunda müşterilerimize daima çözüm sunmayı, şikâyet çözümü için ilgili şikayetçiden maddi bir bedel talep etmeden şikayetleri zamanında çözmeyi,
Şikâyet değerlendirme sonrasında kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygulamayı, çalışan deneyimine odaklanıp, çalışanlarımızın sürekli kendilerini geliştirebilecekleri ortamları sağlamayı,
Müşterilerimizin isteklerini, şikâyet yönetim süreçlerimizi ve kullanılan sistemlerimizi, gelişime açık alanlarımızın tespit edilmesi ve verimliliğin arttırılması için düzenli olarak gözden geçirerek iyileştirmeyi,
Müşterilerimizin bize ulaşarak şikâyet ve taleplerini iletebilmeleri için tüm iletişim kanallarını (https://www.optimumcozum.com/iletisim.html, e-posta, telefon, faks, ORP yazılımı (Operasyonel Kaynak Planlanma) vb.) aktif olarak kullanmayı,
Müşteri memnuniyeti süreçlerinin ve Müşteri Memnuniyeti Politikasına bağlılığın; Optimum Yönetim Kurulu tarafından sürekli takip edileceğini, tüm ilgili departmanların ortak katılımı ve destekleriyle daha ileri seviyeye taşıyacağımızı,
Tüm paydaşlarımıza taahhüt ederiz.
ASSİSTCAM ASİSTANS VE DESTEK HİZMETLERİ LTD. ŞTİ.
Merkez: Şerifali Mah. Barbaros Cad. Beyit Sok. No.17-19 İç Kapı No:3 Y.Dudullu-Ümraniye/İSTANBUL
E-Posta: business@assistcam.com.tr
Tel: +90 (216) 706 71 26
Fax: +90 (216) 314 00 79